برای افزایش سایز سینه چه بخوریم؟

آیا می توانیم سایز سینه را افزایش دهیم؟ برای افزایش سایز سینه چه بخوریم؟ اغلب خانم ها می خواهند که فرم بدنی خوبی داشته باشند، به همین خاطر، به افزایش سایز سینه ها فکر می کنند.

جراحی هایی برای افزایش سینه وجود دارند. در این جراحی ها یک نوع پروتز سیلیکونی زیر بافت سینه قرار می گیرد تا حجم سینه را بیشتر کند. اما، این جراحی ها ممکن است عوارض جدی در پی داشته باشند. متوسط طول عمر این سیلیکون ها 12 سال است.بنابراین پیشنهاد خوبی برای افزایش سایز سینه به شمار نمی آید.

اگر به شناخت عضلات دیگر بدن علاقه دارید لینک مقابل را لمس کنید: معرفی تمام عضلات بدن در بدنسازی

راه های طبیعی برای افزایش سایز سینه وجود دارند. مثل ماساژ دادن، تغذیه و …در این مقاله ما در مورد روش های طبیعی موجود برای افزایش سایز سینه توضیح خواهیم داد.

برای افزایش سایز سینه چه بخوریم؟

روش های طبیعی برای افزایش سایز سینه

بسیاری از بانوان می توانند با رعایت و انتخاب یک رژیم غذایی مناسب، بدون هیچ دردسری شاهد افزایش سایز سینه های خود باشند. همانطور که می دانید غذاهایی که استروژن بیشتری دارند به افزایش سایز سینه ها کمک می کنند. این هورمون زنانه باعث بهبود روند زندگی و سلامت بانوان می شود. دانه های رازیانه برای افزایش سایز سینه، حبوباتی مانند عدس و نخود، غلاتی مانند برنج، جو و میوه جاتی مثل سیب و گیلاس و آلو حاوی چنین ماده ای هستند.

ماده ی بعدی که در روند بزرگ کردن سینه به شما کمک می کند فیتواستروژن نام دارد. این ماده در صورتی که تولید استروژن بدن کم تر از حد عادی باشد، مناسب عمل می کند. در مواد غذایی متعددی نیز این ماده ی مفید وجود دارد. همینطور در آجیل ها، نوشیدنی هایی مانند چای ( سیاه و سبز )، لوبیا سبز و میوه ها مثل هلو و توت فرنگی نیز به خوبی یافت می شود

ماساژ دادن سینه ها برای افزایش سایز سینه

ماساژ دادن نیز یکی از روش های بزرگ شدن پستان ها در طب سنتی است، که می تواند مناسب ترین راهکار باشد. این کار باعث می شود تا حرکت خون در سینه ها شدت گرفته، و هورمون های مربوطه خیلی بهتر در بافت آن حرکت می کنند که در نتیجه باعث افزایش سایز سینه ها خواهند شد. اختصاص دادن یک زمان پانزده دقیقه ای برای ماساژ سینه ها به صورت دورانی و در حالت خوابیده، و پیگیری این زمان در مدت مشخص می تواند منجر به بزرگ کردن سینه ها، و همچنین سلامت این بخش از اندام بدن شود. شما می توانید این کار را قبل از خوابیدن و در رختخواب انجام دهید.

روش ماساژ سینه و افزایش گردش خون

ماساژ سینه

 مقداری روغن را در کف دست خود قرار داده و سینه ها را مالش دهید. این کار را دو بار در روز برای چند ماه انجام دهید تا نتایج مثبتی کسب کنید. ماساژ یکی از بهترین راهها برای افزایش سایز سینه است و استفاده از روغن های طبیعی یا لوسیون همراه با ماساژ می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

برخی از روغن های گیاهی که می توان همراه با ماساژدرمانی سینه ها از آن ها استفاده کرد، عبارتند از:

  • رازیانه
  • روغن زیتون
  • روغن بذر کتان
  • کرم های بزرگ کننده سینه

روغن زیتون به عنوان یکی از موثرترین داروهای خانگی برای بزرگ کردن پستان در نظر گرفته می شود. ماساژ منظم با روغن زیتون می تواند باعث شود سینه ها نرم و سفت به نظر برسند. علاوه بر این، استفاده از روغن زیتون می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه کمک کند.

روغن های محبوب دیگری که در روز استفاده می شود  روغن اسطوخودوس  و روغن درخت چای است. آنها رشد بافت سینه را تحریک می کنند و باعث افزایش اندازه کلی آنها می شوند. روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس را در مقادیر مساوی مخلوط کرده و حدود 10 دقیقه روی سینه خود بمالید. آن را با آب ولرم بشویید و حداقل یک ماه این کار را روزانه تکرار کنید.

اگر قصد انجام جراحی برداشن رحم را دارید از عوارض آن آگاه شوید: عوارض و خطرات برداشتن رحم

مراحل ماساژ سینه

بهترین راه طبیعی برای افزایش اندازه سینه ها، انجام یک ماساژ روغنی است که می تواند شامل مراحل زیر باشد:

مرحله 1: دستان خود را به صورت گردش در هر دو سینه حرکت دهید.

2: هر دو سینه ها را به سمت یکدیگر بکشانید.

 مرحله 3: هر روز 10 بار با استفاده از برخی روغن های طبیعی ذکر شده این تمرینات را تکرار کنید.

 توجه: استفاده بیش از حد روغن ها می تواند منجر به التهاب و حساسیت شود.

موادغذایی مناسب برای افزایش اندازه سینه ها

1. تخم کتان

شاید دانه های کتان معجزه نکنند، ولی این دانه ها حاوی فیتواستروژن هستند، نوعی از استروژن گیاهی که به رشد سینه ها کمک می کند. ولی نکته اینجاست که نباید توقع تأثیر فوری از این دانه ها داشت.
 
دانه های کتان عنصری مکمل برای بزرگ کردن سینه ها هستند؛ اگر بطور متعادلی از آنها استفاده شود، این دانه ها به تدریج به رشد بافت سینه کمک می کنند و اثرشان را خواهید دید. می توانید دانه های کتان را به صبحانه، ماست، اسموتی، سالاد و غذاهای دیگر اضافه کنید و میل نمایید

تخم کتان برای افزایش سایز سینه

2. آب پاپایا یا شیر

شیر و آب پاپایا را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهید و مشاهده کنید که چطور به افزایش سایز سینه هایتان کمک می کند. در واقع شیر و آب پاپایا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به رشد سینه ها کمک می کنند. اگر نمی توانید آب پاپایا را بگیرید، خود این میوه را در سالاد میوه یا اسموتی استفاده کنید. نکته جالب اینجاست که میلک شیک موزی هم به رشد سینه ها کمک می کند. و یا اگر به شیر گاو حساسیت دارید می توانید از خواص شير سويا براي سينه استفاده کنید.

3. گیاهان دارویی

درست مانند میوه ها و سبزیجات، گیاهان دارویی هم اغلب مزایا و فواید متعددی برای سلامت بدن دارند. شبدر قرمز، شیرین بیان، رازیانه، میوه نخل بادبزنی، شنبلیله، و ترشک میشی جزو بهترین گیاهان طبی و دارویی هستند که برای سینه ها مفیدند. برای اطلاع از فواید بیشتر این گیاهان با پزشک خود مشورت کنید و سپس از آنها استفاده نمایید.

برای افزایش سایز سینه چه بخوریم؟

4. ریشه ی پنیرک

ریشه پنیرک پف‌نبات کاملاً شناخته شده است (بله این گیاه در اصل برای درست کردن پف‌ نبات یا همان مارشمالو استفاده می شد) و اصولاً به شکل قرص فروخته می شود. بسیاری از خانم ها از ریشه این پنیرک برای بزرگ کردن فوری سینه ها استفاده می کنند. با این حال، باید توجه داشت که قبل از مصرف باید حتماً با پزشک خود مشورت کنید.
 
اگر دلیلش را می پرسید باید بگوییم که مصرف این ریشه با داروهای دیگر باعث می شود که اثر آن کاملاً از بین برود. قبل از مصرف مکمل های غذایی، باید از پزشک خود اطلاعات کافی بگیرید.

غذاهایی مانند شیر، میوه و آجیل می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا چند دستور العمل سالم وجود دارد که نتایج را در یک ماه تضمین می کند.

جدول تغذیه ای مناسب برای افزایش اندازه سینه ها

شیر سینه های زنان کاملاً از چربی ساخته شده است و مصرف محصولات شیر ​​کامل که مملو از چربی هستند می توانند اندازه سینه را افزایش دهند.
پاپایاپاپایا مخلوط با شیر باعث افزایش اندازه سینه می شود. با این حال، زنان باردار نباید از این مخلوط استفاده کنند.
دانه شنبلیله دانه شنبلیله دارای منبع غنی استروژن است که سینه های بزرگتر را تحریک می کند. خمیر دانه شنبلیله با روغن خردل و ماساژ سینه ها با آن می تواند به عنوان یکی از راهکارهای خانگی برای افزایش سایز سینه استفاده شود.
دانه رازیانهپودر دانه‌ رازیانه را به غذای خود اضافه کنید یا خمیری درست کنید و آن را با روغن زیتون مخلوط و سینه های خود را ماساژ دهید.
دانه های کتان تخم کتان را بجوید. یا پودر دانه کتان را به غذای خود اضافه کنید.
آجیلآجیل ها منبع غنی از چربی های اشباع نشده اشباع هستند که برای ساخت بافت سینه ضروری می باشند.
سویاسویا سرشار از فیتواستروژن ها می باشد که هورمونی است که می تواند در بزرگ شدن سایز سینه ها موثر باشد. همچنین از رادیکالهای آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.

روش های ساده برای افزایش سایز سینه

روش های طبیعی موجود برای افزایش سایز سینه

علاوه براین ها افزایش اندازه سینه به روش طبیعی خوب است و می تواند اعتماد به نفس فرد را تقویت کند. بر همین اساس به عنوان برخی راهکارهای ساده می توانید موارد زیر را درنظر بگیرید:

  • ماساژ منظم سینه تولید پرولاکتین را افزایش می دهد. پرولاکتین هورمونی است که مسئول بزرگ شدن سینه می باشد.
  • مصرف چای ریشه قاصدک هم می تواند به رشد سلول ها و بافت های جدید سینه کمک می کند. برای نتایج بهتر باید دو بار در روز مصرف شود.
  • غذاهای غنی از استروژن مانند سیب، دانه شنبلیله، روغن زیتون، پرتقال، هلو، لبنیات، گردو، زنجبیل، بادام زمینی و غیره. را به رژیم غذایی روزمره خود اضافه کنید.
  • توصیه می شود از روغن های اساسی مانند روغن زیتون، روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس برای ماساژ روزانه 10 بار استفاده کنید. این روغن ها همچنین می توانند از بروز خطرات سرطان و سایر آلرژی ها جلوگیری کنند.

انواع رژیم های غذایی را در لینک های مقابل ببینید: رژیم لاغری اتکینز ، رژیم آب درمانی سه روزه

راه های طبیعی برای افزایش سایز سینه چیست؟

غذاهایی که استروژن بیشتری دارند به افزایش سایز سینه ها کمک می کنند. این هورمون زنانه باعث بهبود روند زندگی و سلامت بانوان می شود. دانه های رازیانه برای افزایش سایز سینه، حبوباتی مانند عدس و نخود، غلاتی مانند برنج، جو و میوه جاتی مثل سیب و گیلاس و آلو حاوی چنین ماده ای هستن

روغن های مناسب برای ماساژ سینه چه چیزهایی هستند؟

روغن زیتون به عنوان یکی از موثرترین داروهای خانگی برای بزرگ کردن پستان در نظر گرفته می شود. ماساژ منظم با روغن زیتون می تواند باعث شود سینه ها نرم و سفت به نظر برسند. علاوه بر این، استفاده از روغن زیتون می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه کمک کند.

منبع:

سایت مید لایف

دیدگاهتان را بنویسید