بهترین داروی گیاهی افزایش میل جنسی زنان

کمبود میل جنسی زنان از مشکلات رایجی است که باعث نارضایتی زوج‌ ها از رابطه جنسی می‌ شود. به همین علت در بیشتر موارد افزایش میل جنسی زنان می تواند راه حلی برای پایان مشکلات زناشویی باشد. تحقیقات نشان داده‌ است که حدود یک سوم از زنان به رابطه جنسی بی‌ میل یا اصطلاحا سردمزاج هستند. اگر درصدد راهی برای افزایش میل جنسی همسر خود هستید بهتر است با مطالعه این مقاله از ورزش بلاگ علت و راه‌های افزایش میل جنسی زنان و همچنین بهترین داروی گیاهی افزایش میل جنسی زنان را بشناسید.

میل جنسی زنان به چرخه قاعدگی آنها بستگی دارد. و اینکه چقدر در محل کار یا خانه دچار استرس میشوند، که این موضوع نیز تاثیر مستقیمی بر چرخه قاعدگی آنان میگذارد. اما یک تغییر ناگهانی در میل جنسی زنان ممکن است نشانه ای از یک مشکل دیگر باشد که در ادامه در این مورد خواهیم گفت. در این مقاله از ورزش بلاگ سعی کرده ایم تا به بررسی چند نوع ماده غذایی و دارو که باعث افزایش میل جنسی زنان می شود، بپردازیم.

برای کاهش استرس ما به شما خواندن مقاله روبرو را توصیه می کنیم: حرکات یوگا برای کاهش استرس و اضطراب

علت بی‌میلی جنسی زنان می‌تواند بسیار متنوع باشد. کمبود ترشح هورمون تستسترون، سوءتغذیه، دیابت، تنگی عروق، مصرف داروهای ضد افسردگی، فشار خون و ضد بارداری می ‌توانند از علل فیزیکی بی میل جنسی زنان باشند.

داروی گیاهی افزایش میل مردان

خوراکی های مناسب برای تقویت میل جنسی

در ابتدا باید بگوییم که تحقیقات زیادی در مورد مواد غذایی و داروهای افزایش میل جنسی زنان انجام شده است. اما این تحقیقات به صورت حرفه ای و در سطح بزرگی نبوده اند، پس بهتر است تمام تمرکز و امیدتان را به آن ها ندهید.

  1. گیاه کهن دار یا گینکو

این گیاه دارویی ارزشمند برای اهداف دارویی متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقات اخیر نشان داده است که جینکو بیلوبا بر روی افزایش قوای جنسی اثرگذار می باشد. شما می توانید این گیاه را به صورت قرص، کپسول ،عصاره و یا خشک شده تهیه کنید.

گیاه جینکو بیلوبال برای تقویت میل جنسی

2. جینسینگ

جینسینگ یکی از داروهای گیاهی است که فواید بسیاری دارد. یک از تحیقات به عمل آمده نشان می دهد که جینسینگ در افرادی که متادون استفاده می کنند، باعث مقابله با ناتوانی جنسی این افراد می شود. جینسینگ را می توانید به صورت تازه یا خام و یا پودر شده نیز استفاده کنید. گیاه جنسینگ با تغییرات دوپامین در مغز باعث افزایش میل جنسی می شود. جینسنوزید موجود در گیاه جینسینگ به عنوان محرک میل جنسی شناخته می شود. استفاده ی روزانه یک فنجان از دمنوش جنسینگ می تواند افزایش میل جنسی رو به دنبال داشته باشد.

اثر جینسینگ روی میل جنسی

3. جینسینگ پرویی یا ماکا

این نوع از جینسینگ اثرات زیادی در سلامتی انسان دارد و باعث افزایش قدرت جنسی و ناباروری در خانم ها می شود.

4. خارخاسک

از این گیاه در طب سنتی به عنوان مدر، دفع کننده سنگ های مجاری ادراری و تقویت کننده قوای جنسی استفاده می کنند. از فرآورده های موجود در داروخانه ها می توان قطره پروستاتان، قطره سنکل و قطره آفرودیت را نام برد.

فواید گیاه خارخاسک

5. زعفران

یکی از مشهورترین و گران ترین داروهای گیاهی برای افزایش میل جنسی زنان، زعفران می باشد. اگرچه طبق تحقیقات مشخص شده است که زعفران باعث افزایش تحریک جنسی می شود اما اثر آن بر میل جنسی بسیار کمتر است. زعفران در بهبود گردش و جریان خون نقش مهمی دارد و گردش خون هم باعث گرم شدن بافت ها و افزایش احساسات می شود. در خانم ها باعث تحریک بافت رحم می شود.

اثر زعفران بر هورمون ها

6. شراب قرمز

بر طبق تحقیقی در سال 2009 شراب قرمز خاصیت افزایش میلی جنسی در زنان دارد. اما باید بدانید که این تحقیق در مقیاس کوچکی انجام شده است و استفاده بیش از حد الکل اثر معکوسی بر میل جنسی خواهد داشت. پس میانه روی کنید!

7. سیب

باور کنید یا نه ، سیب اثرات مثبتی روی افزایش میل جنسی زنان دارد. خانم هایی که روزانه یک عدد سیب می خورند، میل جنسی بهتری دارند. به دلیل وجود سطح بالای کورستین، که یک فلاونوئید آنتی اکسیدان که در بهبود توان جنسی نقش مهمی ایفا می کند. ارق العاده موجود در سیب می تواند به تولید میتوکندری های جدید در سلول های بدن کمک کند و ظرفیت اکسیداتیوی را افزایش دهد، که نشان دهنده حداکثر میزان اکسیژنی است که ماهیچه های شما می توانند از آن استفاده کنند. کورستین همچنین می تواند از انتشار کورتیزون جلوگیری کند، که باعث شکستگی عضلات می شود، به این معنی است که شما بدون احساس خستگی و درد می توانید رابطه طولانی تری داشته باشید.

خواص سیب

8. عرق گزنه

گیاه گزنه سرشار از ترکیباتی است که باعث افزایش تستوسترون می شوند و چون عرق عصاره ی خالص گیاهه این ترکیبات رو به صورت کامل در خودش داره. بر طبق نتایج پژوهش ها هر چه میزان تستوسترون در حال گردش بدن بالا باشد میل شما به برقراری رابطه ی جنسی با شریک زندگی تان هم افزایش پیدا می کند.

9. شکلات تلخ

استرس و اضطراب تا 20 درصد از تمام مشکلات نعوظ و بی میلی جنسی را باعث می شوند. شکلات تیره می تواند فشار وارده بر شما را کاهش دهد. طبق تحقیقات، کاکائو باعث افزایش سطح سروتونین، هورمون بهبود دهنده و تقویت کننده خلق و خو، می شود. یک مجله تحقیقات پزشکی جنسی همچنین دریافت که میل جنسی و لذت جنسی در زنان پس از خوردن شکلات تلخ افزایش می یابد.

10. شنبلیله

شنبلیله گیاهی است که هم در پخت و پز و هم به عنوان مکمل مورد استفاده قرار می ‌گیرد. برخی تحقیقات نشان می ‌دهند که مصرف این گیاه ممکن است به تقویت قوای جنسی کمک کند. یک مطالعه نتیجه‌ گیری کرد که شنبلیله می‌ تواند یک روش درمانی مؤثر برای افزایش انگیزه جنسی زنان باشد. با این حال، بسیاری از تحقیقات فعلی در مورد شنبلیله شامل سلامت جنسی مردان می ‌شود. قرص آفرودیت از جمله این فرآورده‌های گیاهی است که با استفاده از مواد موثره گیاهان خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین تهیه شده و افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان است.

شنبلیله و خواص آن در رابطه جنسی

11. تقویت قوای جنسی با قهوه

برخی قهوه را به عنوان یک ماده تقویت‌ کننده قوای جنسی توصیه می‌ کنند، در حالیکه قهوه می‌ تواند به تقویت روحیه شما کمک کند، البته هیچ پژوهشی برای پشتیبانی از این ادعا وجود ندارد.

تاثیر قهوه بر رابطه جنسی

12.عسل

عسل منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی مفید است اما هیچ مدرک علمی که نشان دهد باعث تقویت قوای جنسی زنان می‌ شود وجود ندارد.

13. توت فرنگی

توت ‌فرنگی گزینه دیگری برای تقویت قوای جنسی می باشد اما هنوز مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد.

14.صدف خام

مردان و زنان به‌ طور یکسان پس از خوردن صدف خام، از افزایش قوای جنسی خود خبر داده‌ اند. اما باز هم هیچ مدرک قطعی برای تأیید این ادعاها موجود نیست.

خواص صدف خام

15.کپسایسین
کپسایسین ماده اصلی موجود در فلفل‌های قرمز است که فواید زیادی برای سلامتی از جمله تقویت قوای جنسی دارد. این مواد باعث افزایش سرعت ضربان قلب، علائم تحریک و افزایش میل جنسی می شوند. خوردن این غذاهای تند به راحتی متابولیسم را افزایش می دهد.

داروی تقویت قوای جسمی مردان

16. گیاه پنج انگشت

ین گیاه که با نام گیاه زنان نیز شناخته می‌شود، یک مکمل گیاهی محبوب است برای درمان بسیاری از مشکلات زنان چون مشکلات قاعدگی است. در حالیکه تحقیقات نشان می‌دهد که پنج انگشت می‌تواند علائم سندرم پیش از قاعدگی را بهبود ببخشد، هیچ مدرک علمی‌ در مورد مزایای احتمالی آن برای تقویت قوای جنسی زنان وجود ندارد.

قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) یکی از داروی گیاهی است که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی میلی و سردمزاجی می شود و به شکل قرص افزایش میل زنان در داروخانه موجود می باشد. این دارو از گیاه پنج انگشت تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو در درمان سردمزاجی زنان استفاده می شود و همچنین آثار مهم این دارو شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال های یائسگی، موثر در کیست های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم ها و انواع دیگر مشکل های زنان است که مربوط به اختلال های هورمونی است.

اگر دچار مشکل آکنه و جای جوش هستید پیشنهاد می کنیم سری به لینک روبرو بزنیدک میکرودرم ابریژن خانگی دستگاه تخلیه جوش صورت

گیاه پنج انگشت و ویتاگنوس

17. افزایش میل جنسی با انجیر

یکی دیگر از مواردی که برای تقویت قوای جنسی توصیه می‌ شود، انجیر است. انجیر منبع غنی از ویتامین‌ ها و مواد معدنی است. همچنین مقادیر بالای اسیدهای آمینه در انجیر میل جنسی شما را شعله ور می کند. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

خواص انجیر

18.موز
برخی معتقدند که موز باعث افزایش میل جنسی می شود. اما باز هم، شواهد علمی کمی برای حمایت از این امر وجود دارد. با این حال، موز منبع بسیار خوبی از پتاسیم است که به سنتز تستوسترون کمک می ‌کند. در حالیکه تستوسترون معمولاً به‌عنوان هورمون مردانه دیده می شود، خانم‌ها نیز تستوسترون دارند و تستوسترون پایین می ‌تواند بر قوای جنسی آن‌ها نیز تأثیر منفی بگذارد. پتاسیم موجود در موزمواد معدنی آرامش بخش عضله ها را تامین می کند و مانع از گرفتگی عضلات و اسپاسم عضلانی می شود که این عوامل ممکن است مانع رابطه جنسی شما شود.

خوراکی های افزایش میل جنسی

مقاله روبرو ورزش هایی در مورد افزایش قدرت بارداری در زنان را شامل میشود: بهترین حرکات یوگا برای افزایش قدرت باروری

19.سیب‌ زمینی


سیب ‌زمینی علیرغم نداشتن شواهد علمی، یکی دیگر از گیاهان محبوب برای افزایش قوای جنسی است. با وجود سیب‌ زمینی‌ها پر از پتاسیم هستند و این یعنی همان فواید موز را دارند.

20. زنجبیل

زنجبیل، یکی دیگر از مواد غذایی است که زندگی جنسی شما را با کمک افزایش جریان خون و بهبود سلامت بدن بهبود می بخشد. بر طبق یک مطالعه ، خوردن چند قاشق چای خوری زنجبیل چند بار در هفته، فوایدی را برای قلبتان نیز به همراه می آورد.

تاثیر زنجبیل بر روی قوای جنسی

21. آووکادو

اضطراب و استرس ،باعث کاهش میل جنسی می شود و می تواند در طول رابطه جنسی باعث طولانی تر شدن ارضا در شخص شود. کمبود ویتامین B و مواد مغذی که سلولهای مغز و اعصاب را حفظ می کنند، می تواند باعث کاهش میل جنسی شود.

اثر آووکادو و خواص آن

22. مارچوبه

درست مانند آووکادو، مارچوبه نیز دارای مقدار قابل توجهی ویتامین B است. ویتامین B به حفظ سطح اکسیژن در خون کمک می کند و سلول های سالم تولید می کند. برای کمک به تمرکز، انرژی و هشیاری شناخته شده است. بنابراین میل جنسی را بیشتر می کند.

مارچوبه و اثر بر تقویت قوای جنسی

23. دانه چیا

این دانه های چیا با توجه به نسبت های پروتئین، چربی های سالم و فیبر، به شما انرژی پایداری می دهند، زیرا آنها سبب تولید انسولین و کاهش میزان قند خون می شوند. که اثر مستقیمی بر تقویت قوای جنسی در زنان دارد.

فواید دانه چیا برای افزایش میل جنسی در زنان

24. اثر دانه های کدو تنبل بر هورمون های زنانه

دانه های کدو تنبل ،منابع روی و منیزیم هستند، دو ماده ضروری برای افزایش سطح تستوسترون، به ویژه هنگامی که باهم ترکیب می شوند. منیزیم به طور خاص، التهاب رگ های خونی را کاهش می دهد که موجب افزایش جریان خون و سپس برانگیختگی می شود. دانه ها، منبع غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع هستند که نشان داده شده حاوی پروستاگلندین هستند، و موجب افزایش هورمونی می شود که نقش مهمی در میل جنسی دارد و توان جنسی شما را افزایش می دهد.

تخم کدو و ارتباط آن با قوای جنسی

25.دارچین

در طب سنتی برای رفع بی میلی زنان و تقویت قوای جنسی خانم ها استفاده از دارچین تجویز شده است. البته می توانید به روش زیر با دارچین یک دمنوش گیاهی افزایش میل زنان درست کنید :
150 گرم چوب دارچین، 150 گرم ریزوم زنجبیل و 150 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کنید.
3 قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد حالا زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد.
صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید.
همچنین می توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره مند شوید.
خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد، البته توصیه می شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

تاثیر ادویه ها بر تقویت میل جنسی

برای آگاهی از بهترین داروهای گیاهی برای زود باردار شدن به لینک مقابل مراجعه کنید: بهترین داروی گیاهی برای زود باردار شدن

کارهای دیگری که به افزایش میل جنسی کمک می کنند:

  • استرس خود را کاهش دهید.
  • به اندازه کافی بخوابید.
  • در کارهای خانه با هم مشارکت کنید.
  • در طول روز وقتی را برای ورزش با همدیگر و یا پیاده روی اختصاص دهید.
  • برای افزایش میل جنسی زنان سعی کنید تا مدتی با هم رابطه جنسی نداشته باشید.
  • کودک خود را از اتاق بیرون ببرید.
  • بدن خودتان را بیشتر بشناسید و بدانید که چه چیزهایی شما را بیشتر تحریک می‌کند. و آن ها را با همسرتان به اشتراک بگذارید.
  • در حین رابطه از روان کننده ها استفاده کنید.
اثر ورزش برای افزایش میل جنسی

در نهایت اگر این راهکارها موثر واقع نشد، بهتر است به متخصص روان‌شناس یا روان‌پزشک درمانگر اختلالات جنسی مراجعه کنید. تا با شناسایی دقیق علت بی میلی جنسی برنامه درمانی مناسب را برای شما شروع کند.

منبع: سایت هلث لاین

کلیدواژه های مرتبط: داروی گیاهی افزایش میل مردان، داروی تقویت قوای جسمی مردان، خرید قرص افزایش میل مردان

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین داروی گیاهی افزایش میل جنسی زنان»

  1. سلام لازم دانستم بنویسم . چون انسان چند بعدی است و قوای جنسی به دو بعد مربوط می شود که همان جسم وروح
    انسان باید خالق خویش را بشناسد خود شناسی خداشناسی است. وهرروز با خالق خویش تصفیه حساب نموده و کار امروزش را به فردا مگذارد و احساسات و وجدان خودرا تقویت کند و به همنوعان خود کمک کند تا با خاطری اسوده و فارغ از استرس زندگی کند و فقط به انسان بودن فکرکند نه به نسیان بودن واگرانسانرا به معنی اونس ( انس)یعنی محبت . مودت . عطوفت . مهربانی. دستگیری از نیازمندان .ودارای احساسات و ادراکات بشردوستانه تجزیه و تحلیل کند استرس از او متواری می شود و این انسان شاداب و سرحال می گردد . و با مصرف تغذیه حلال و مباح قوای جنسی او تا چشم وخوردن او ادامه دارد خواهد داشت .. م.ربانی کارشناس ارشد آگرو تکنولوژی گیاهان زراعی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید