چند روز بعد از پریودی فرزند پسر يا دختر میشود

چگونه-در-جنسیت-جنین-تأثیر-بگذاریم

با اینکه هر دوی فرزندان دختر و پسر نعمات زیبایی هستند برخی از والدین می‌خواهند فرزندی با جنسیت دلخواه خود به دنیا آورند. تعیین جنسیت فرزند نیازمند به پاسخ به این پرسش است که چند روز بعد از پریودی فرزند پسر يا دختر میشود؟ با دانستن این موضوع احتمال اینکه بتوانید فرزندی با جنسیت دلخواه خود داشته باشید، بسیار بالا خواهد رفت. اخیرا مشخص شده است که با استفاده از برخی تکنیک‌هایی که از لحاظ علمی نیز تایید شده‌اند می‌توان فرزندی با جنسیت دلخواه به دنیا بیاورید.

تطبیق زمان نزدیکی با زمان تخمک گذاری با استفاده از روش شتلز

متعجب خواهید شد اگر بدانید که به چه راحتی می‌توان به انتخاب خودتان فرزند پسر یا دختر به دنیا بیاورید. علم پشت این موضوع بر اساس روش شتلز است. یکی از محبوب‌ترین روش‌ها که توسط دکتر شتلز در دهه‌ی 1960 توسعه پیدا کرد.

این تئوری می‌گوید که تکنیک‌های مورد بررسی می‌توانند بین 75 تا 90 درصد احتمال اینکه فرزندی با جنسیت دلخواه را به دنیا بیاورید بالا ببرند. در این تئوری در مورد تاثیر زمان تخمک گذاری در جنسیت نوزاد ، زمان نزدیکی و عوامل موجود در نزدیکی در تعیین جنسیت فرزند صحبت شده است. در این مقاله نگاهی با جزئیات بیشتر به این موضوع می‌کنیم و بهترين زمان نزديكي براي پسردار شدن را مشخص خواهیم کرد.

چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم

تخمک ماده تنها کروموزم X را با خود حمل می‌کند در حالی که یک اسپرم می‌تواند کروموزم X یا Y را با خود داشته باشد. بنابراین سلول‌های اسپرم مردان دو نوع هستند، سلول اسپرم ماده با یک کروموزم X که باعث می‌شود تخمک یک جنین ماده را در خود پرورش دهد و سلول‌ اسپرم نر با یک کروموزم Y که جنین را نر می‌کند. سلول‌ اسپرم نر (که کروموزم Y را با خود حمل می‌کنند) کوچک‌تر، سبک‌تر و سریع‌تر هستند اما شکننده‌تر نیز می‌باشد. سلول اسپرم ماده (که کروموزم X را با خود حمل می‌کند) بزرگتر، سنگین‌تر و آهسته‌تر است اما در محیط اسیدی مقاوم‌تر است و بیشتر زنده می‌ماند.

با رعایت تغذیه ماه اول بارداری برای دختر یا پسر دار شدن ، می‌توانید جنسیت فرزند خود را تعیین کنید.

زمانی که دوره‌ی پریودی زنان بررسی شود، و زمان مناسب برای نزدیکی انتخاب شود، روش شتلز این اطمینان را می‌دهد که تا 90% احتمال اینکه فرزندتان جنسیت دلخواه شما را داشته باشد وجود دارد.

بهترين زمان نزديكي براي پسردار شدن

برای تخمین زمان تخمک گذاری و پیدا کردن بارورترین زمان، شما می‌توانید دمای پایه‌ی بدن (پایین ترین دما در یک بازه‌ی 24 ساعته) خود را اندازه‌گیری کنید. همچنین می‌توانید از حساب کننده‌ی زمان تخمک گذاری استفاده کنید و از روش شتلز برای تعیین جنسیت جنین استفاده کنید. بهترین زمان برای اندازه‌گیری دمای پایه‌ی بدن زمانی است که شما در حال استراحت هستید، برای مثال صبح و قبل از اینکه از رخت خواب بیرون بیایید. معمولا، درست بعد از تخمک گذاری دمای بدن مقدار کمی افزایش پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید که بارورترین زمان برای اینکه جنین دختر شود 2 تا 4 روز قبل از تخمک گذاری است، یعنی 2 تا 4 روز قبل از بالا رفتن دمای بدن. و بهترين زمان نزديكي براي پسردار شدن 1 روز قبل از تخمک گذاری می‌باشد.

مقاله پیشنهادی : راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری

تاثیر زمان تخمک گذاری در جنسیت نوزاد

اگر می‌خواهید پسر به دنیا بیاورید، باید زمان نزدیکی را قبل یا در طول بازه‌ی تخمک گذاری انجام دهید.
در این زمان بدن شما در بارورترین حالت خود قرار دارد. چنانچه می‌خواهید جنین دختر شود، باید 2 تا 4 روز بعد از تاریخ تخمک گذاری خود نزدیکی داشته باشید.

اگر نزدیک به زمان تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید، احتمال اینکه جنین پسر شود بالاتر است، چرا که سلول‌های اسپرم نر سریع‌تر از سلول‌های اسپرم ماده به تخمک می‌رسند. تحقیقات نشان داده‌اند که بارورترین زمان در بازه‌ی تخمک گذاری، 7 صبح اتفاق می‌افتند، یعنی همان زمانی که معمولا به عنوان اوج پریود شناخته می‌شود.

به همین دلیل نزدیکی باید از ساعت 5 صبح شروع شده و در بازه‌ی تخمک گذاری هر 2 ساعت یک بار ادامه پیدا کند. با توجه به این واقعیت که تخمک تا 24 ساعت بعد از تخمک گذاری زنده می‌ماند و سلول‌های کروموزم X می‌تواند در محیط اسیدی تر زنده بمانند، اگر چند روز قبل از زمان تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید احتمال دختر شدن جنین بالا می‌رود.

اگر برای شما پسر یا دختر دار شدن مهم است

روش‌های تعیین جنسیت فرزند همیشه بحث داغی بوده‌اند. درحالی که روش شتلز 100% کمک کننده نیست، همچنان توسط تعداد زیادی از زوج‌ها استفاده می‌شود. با دانستن پاسخ این سوال که چند روز بعد از پریودی فرزند پسر يا دختر میشود ، و محاسبه‌ی بهترین زمان برای باردار شدن، می‌توانید شانس خود را در تعیین جنسیت فرزند خود امتحان کنید. برای اینکه برای حامله شدن برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید از محاسبه کننده‌ی زمان تخمک گذاری استفاده کنید و بهترین زمان را برای نزدیکیرا برای تعیین جنسیت فرزند خود بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید