تغذیه ماه اول بارداری برای دختر یا پسر دار شدن

بهترین-رژیم-غذایی-و-تغذیه-مناسب-برای-دختر-یا-پسر-شدن-جنین

تغذیه ماه اول بارداری برای دختر یا پسر دار شدن ممکن است در نگاه اول داستانی تخیلی به نظر برسد اما در حقیقت تحقیقات علمی این موضوع را تا حدی تایید میکنند. این تحقیقات نشان میدهند که رژیم غذایی تا حدی روی جنسیت فرزند شما تاثیرگذار است. همچنین داشتن کنترل روی جنسیت فرزندتان می تواند تا حدی جالب باشد.
درست است که در نهایت موضوع به قوی ترین شنا کننده‌ها برمی‌گردد اما همچنان می‌توان گفت که رژیم غذایی روی این موضوع تاثیرگذار است.

تغذیه ماه اول بارداری برای پسر شدن جنین

تحقیقات نشان داده اند که تغییر سطح PH بدن می‌تواند روی این موضوع که کدام یک از اسپرم‌ها زودتر به تخمک برسد تاثیر داشته باشد. برای اینکه سطح PH خود را طوری تغییر دهید که برای اسپرم نر مناسب باشد، باید غذاها و نوشیدنی هایی را مصرف کنید که محیط واژنی را قلیایی کرده و آن را برای اسپرم نر مناسب کنند.
شما باید رژیم غذایی خود را از ماه های اول بارداری تغییر دهید و آن را قلیایی کنید. برای آموزش اینکه چطور این کار را کنید می توانید از منابع مختلف موجود استفاده کنید.

1- غذاهایی بخورید که سرشار از پتاسیم هستند

این به معنای مصرف زیاد موز، لوبیا سفید، ماهی سالمون، آووکادو، انواع بادام، سیب و قارچ است. غذاهای دیگری هم هستند که مقادیر زیادی پتاسیم دارند و می توانید از آنها استفاده کنید.

2- به طور مداوم غذا بخورید

تحقیقات نشان داده‌اند زنانی که سطح گلوکز خونشان را بالا تگه داشته‌اند شانس داشتن فرزند پسر را افزایش می‌دهند. این به این معناست که وعده‌های کوچکی را هر چند ساعت یکبار مصرف کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که غذاهای شما حاوی تمام مواد غذایی لازم برای شما هستند. می‌توانید تمام غذاهایی که سرشار از پتاسیم هستند را به عنوان میان وعده استفاده کنید و شانس داشتن فرزند پسر را افزایش دهید.

3- خوردن غلات صبحانه

بنا به دلایلی، در تحقیقات مشخص شد که زنانی که از غلات صبحانه‌ی بیشتری استفاده کرده بودند فرزندان پسر بیشتری به دنیا آوردند. به احتمال زیاد این به دلیل بالا نگه داشتن گلوکز خون است چرا که صبحانه اولین وعده‌ی غذایی است و گلوکز خون را تامین می‌کند. بیشتر غلات صبحانه منابع غنی پتاسیم نیز هستند که آن هم احتمال داشتن فرزند پسر را بالا می برد.

بهترین رژیم غذایی و تغذیه مناسب برای دختر شدن جنین

برای داشتن یک فرزند دختر، شما باید محیط واژنی اسیدی‌تری داشته باشید تا اسپرم‌های ماده بتوانند به راحتی خود را به تخمک برسانند. این موضوع به این دلیل است که اسپرم‌های نر شکننده‌تر هستند و کمتر می‌توانند در شرایط اسیدی زنده بمانند و از این رو اسپرم‌های ماده باقی مانده و خود را به تخمک می‌رسانند. ما به سه نکته برای اینکه به شما کمک کنند فرزند دختر به دنیا بیاورید اشاره می کنیم :

1- نمک اضافه ممنوع

برای بالا بردن احتمال دختر دار شدن، سعی کنید نمک موجود در رژیم غذایی خود را کاهش دهید، مخصوصا نمک اضافی . سعی کنید از گوشت‌ها و زیتون‌های نمکی، غذاهای فرآوری شده و پنیر‌های کپکی دوری کنید. نه تنها این کار برای سلامت شما مفید است، بلکه برای بارداری شما هم خوب است و سطح نگهداری آب بدن را نیز کاهش می دهد.

2- استفاده از شیرین کننده‌های مصنوعی

درست است که این نکته خیلی برای سلامتی  مفید نیست و بیشتر کسانی که باردار هستند از شیرین کننده های مصنوعی دوری می‌کنند، اما این موضوع به داشتن فرزند دختر کمک می‌کند. نوشیدنی‌هایی مانند نوشابه که حاوی شیرین کننده‌های مصنوعی هستند به شما کمک می‌کنند شانس داشتن فرزند دختر را بالا ببرید چرا که به اسیدی کردن محیط واژن و بدن کمک می‌کنند.

2- افزایش کلسیم و منیزیم

این نکته برای هرکسی که می خواهد باردار شود هم مناسب است، بدون توجه به اینکه بخواهد فرزند دختر یا پسر داشته باشد. اما اگر کلسیم را از طریق لبنایت بالا می‌برید، اطمینان حاصل کنید که از شکل طبیعی آنها استفاده کنید و آنهایی که چربی بالاتری دارند را انتحاب کنید. اضافه کردن اسفناج را هم امتحان کنید چرا که احتمال به دنیا آوردن فرزند دختر شما را دوبرابر می‌کند. اسفناج سرشار از منیزیم و کلسیم است و به راحتی می‌توانید آن را به شکل نوشیدنی و به همراه ماست یا شیر استفاده کنید یا آن را در سالاد، سوپ و سس بریزید.

راه‌های مختلفی در اینترنت برای اینکه فرزندی با جنسیت خاص به دنیا آورید وجود دارند اما تغذیه ماه اولبارداری برای دختر یا پسر دار شدن از مهمترین و قوی‌ترین روش‌های موجود است.

مقاله پیشنهادی : راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری

همچنین می‌توانید برای جزئیات مواد غذایی قلیایی یا اسیدی هم در اینترنت جستجو کنید.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در جنسیت جنین، زمان اقدام برای بارداری است.
برای اطلاعات بیشتر ” چند روز بعد از پریودی فرزند پسر يا دختر میشود ” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید