بهترین داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو

از-بین-بردن-چربی-شکم-با-داروی-گیاهی

اگرچه هیچ دارویی وجود ندارد که همه‌ی چربی‌های اضافه را از بین ببرد، برخی دارو‌های گیاهی وجود دارند که در مسیر رسیدن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام دلخواه به شما کمک می‌کنند. برای پاسخ به این پرسش که بهترین داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو چیست با ما همراه باشید.

بهترین داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو

کاهش وزن کاری نسبتا دشوار است، مخصوصا برای کسانی که مدت زیادی است که چاق هستند و چربی‌های سفت و مقاومی در برابر آب شدن دارند. سوزاندن چربی شکم و پهلو امری حیاتی است، چرا که چربی‌های شکم منجر به بیماری‌های مختلفی از جمله بیماری‌های قلبی می‌شوند. فعالیت‌های ورزشی مانند ورزش‌های هوازی یکی از راه‌های آب کردن و سوزاندن این چربی‌های اضافی است، اما رژیم غذایی سالم و مناسب نیز به همان اندازه حائز اهمیت است.

اگر ب دنبال کاهش چربی شکم و پهلو خود هستید، بهترین ورزش‌ ها برای لاغری شکم و پهلو را از دست ندهید.

برای اینکه چربی‌های شکم و پهلو‌ی خود را آب کنید، چندین داروی گیاهی وجود دارند که با شامل کردن آنها در رژیم غذایی روزمره‌ی خود می‌توانید برای آب کردن چربی‌های سفت و سخت شکم از آنها کمک بگیرید. در زیر به برخی از دارو های گیاهی لاغری قوی برای شکم و پهلو اشاره می‌کنیم :

1- قاصدک

چای قاصدک بیشتر از یک فایده برای بدن شما دارد. این گیاه طبیعتی ادرارآور دارد و مسئول دفع سموم از بدن است. پروسه‌ی سم‌زدایی به کاهش وزن ناشی از آب اضافه و نفخ بدن کمک می‌کند.

2- گورمر (شاخ قوچ)

این گیاه با تمرکز روی متابولیسم بدن به سرکوب و کاهش اشتهای شما کمک زیادی می‌کند. برگ‌های تازه‌ی گیاه گورمر می‌توانند جویده شوند و جذب قند در رگ‌های خونی را آهسته کنند.

3- گشنیز

نوشیدنی گشنیز برای خواص چربی سوزی فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود. گفته می‌شود که این گیاه متابولیسم بدن را بالا برده و به کالری سوزی شما کمک زیادی می‌کند. اگر از مزه‌ی گشنیز خوشتان نمی‌آید، می‌توانید با اضافه کردن مقداری آب لیمو برای خوش‌مزه کردن و بالا بردن تاثیر این گیاه از آن استفاده کنید.

4- گوگول

گیاه گوگول از چربی‌ها به عنوان سوخت و برای تامین انرژی و بالا بردن متابولیسم شما استفاده می‌کند. شما می‌توانید در کنار یک لیوان آب یا شیر یا یک قاشق چایخوری عسل از خواص این گیاه استفاده کنید.

5- تریفالا

تریفالا یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان مشکلات معده و گوارش است. بنابراین اگر از یبوست یا هر مشکل گوارشی دیگر رنج می‌برید، این گیاه می‌تواند در درمان آن به شدت موثر باشد. یک قاشق چایخوری از گیاه تریفالا را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و یک ساعت بعد از وعده‌ی غذایی میل کنید و از خواص گوارشی شگفت ‌آور این گیاه استفاده کنید.

6- نعناع فلفلی

نعناع فلفی برای کمک به هضم و بالا نگه داشتن نرخ متابولیسم شناخته می‌شود. این دوعامل کلیدی برای کاهش وزن هستند. بنابراین می‌توانید هر روز از یک فنجان دمنوش نعناع فلفلی و مقداری آب لیمو در آن استفاده کنید و کاهش وزن خود را تسریع کنید.

7- زغال اخته

زغال اخته یکی از گیاهان شناخته شده برای لاغری و کاهش وزن است. مطالعات مختلفی نشان داده‌اند که این گیاه به کاهش اشتها کمک کرده و مصرف غذا را کاهش می‌دهد که منجر به کاهش وزن خواهد شد.

8- فلفل قرمز

فلفل قرمز نوعی فلفل چیلی است، که در بسیاری از غذاها به عنوان ادویه استفاده می‌شود. فلفل قرمز طبع گرم و تندی دارد و خواص زیادی را برای بدن به همراه می‌آورد. یکی از این خواص کاهش احساس گرسنگی است که منجر به کاهش وزن می‌شود.

9- زنجبیل

زنجیل هم یکی از گیاهانی است که به عنوان ادویه مورد استفاده قرار می‌گیرد. زنجبیل با افزایش متابولیسم بدن و خواص چربی سوزی‌اش به صورت همزمان اشتها را کاهش داده و به آب کردن چربی‌های شکم و پهلو منجر می‌شود.

10- پونه کوهی

پونه کوهی دارویی گیاهی است که از خانواده‌ی نعناع، ریحان، آویشن، رزماری و مریم گلی است. این گیاه قدرتمند در کاهش وزن به شدت تاثیرگذار است. یکی از خواص این گیاه ارزشمند کنترل ژن‌ها و پروتئین‌های خاصی است که مسئول ذخیره‌ی چربی در بدن هستند. از این رو مستقیما در فرآیند کاهش چربی تاثیر دارد.

11- جینسینگ

جنسینگ گیاهی است با خواص بسیار زیاد که در طب سنتی چینی از داروهای پرکاربرد به حساب می‌آمده است. این گیاه با تغییر نحوه‌ی شکل گیری و جذب چربی در بدن به کاهش وزن کمک شایانی می‌کند.

12- زردچوبه

گیاه زردچوبه هم به عنوان یک ادویه و برای طعم خوب، رنگ جالب و خواص دارویی زیادش شناخته می‌شود. بیشتر خواص موجود در زردچوبه به دلیل وجود ترکیبی به نام کورکومین در آن است که به شدت در کاهش التهاب و لاغری تاثیرگذار می‌باشد. این ترکیب موجود در زردچوبه با مسدود کردن ساخت چربی و ذخیره‌ی آن در ناحیه‌ی شکم و پهلو به لاغری و کاهش وزن کمک زیادی می‌کند.

13- فلفل سیاه

فلفل سیاه هم مانند فلفل قرمز در خانه‌ها به عنوان ادویه استفاده می‌شود. ترکیبات موجود در فلفل سیاه روی شکل گیری سلول‌های چربی تاثیر می‌گذارد و موجب لاغری و کاهش چربی بدن می‌شود.

14- دارچین

دارچین یکی دیگر از ادویه‌های محبوبی است که از قسمت داخلی ریشه‌ی گیاه مربوطه‌اش استخراج می‌شود. دارچین سرشار از آنتی‌اکسیدان است و فواید زیادی برای سلامتی شما به همراه دارد. یکی از این فواید تاثیر آن در کاهش وزن است. این گیاه با تثبیت قند خون به کاهش اشتها و احساس گرسنگی منجر می‌شود و کاهش وزن و چربی بدن را راحت‌تر می‌کند.

15- زیره

زیره با طعم جالب و خواص زیادش برای سلامتی شناخته می‌شود. یکی از این خواص، تاثیر آن در کاهش وزن و چربی سوزی است. یکی از راه‌های استفاده از زیره مخلوط کردن آن با ماست یا استفاده از مکمل‌های غذایی حاوی این گیاه شگفت‌انگیز می‌باشد.

سخن آخر

فراموش نکنید که استفاده از بهترین داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو هم به تنهایی در روند کاهش وزن شما موثر نیست. برای کاهش وزن سریع با دارو های لاغری گیاهی و رسیدن به تناسب اندام مورد نظرتان، این گیاهان دارویی را در کنار حداقل روزی نیم ساعت ورزش‌ های چربی سوزی برای شکم و پهلو استفاده کنید تا روند سوختن چربی‌های قدیمی و کاهش وزن شما را تسریع کرده و شما را به تناسب اندام دلخواهتان برسانند.

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو»

دیدگاهتان را بنویسید