بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه براي ایفون و اندرويد

اپلیکیشن-برتر-موبایل-برای-ورزش-در-خانه

اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه بدنسازی را ندارید، یا می‌خواهید در خانه یا محل کار ورزش کنید، می‌توانید از بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه براي ایفون و اندرويد استفاده کنید. چه به تازگی شروع به ورزش کردن کرده‌اید یا به دنبال استفاده از زمان‌های خالی خود هستید تا چربی سوزی کنید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید، بهترین اپلیکیشن های ورزشی به شما کمک می‌کنند هرجایی که هستید عرق بریزید و به انجام تمرینات ورزشی بپردازید.

این برنامه‌ها از بین بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی برای برای اندروید و ios ن‌های ورزش در خانه برای ایفون و اندروید انتخاب شده‌اند. این برنامه‌ها رایگان هستند و برای استفاده از آنها نیاز به پرداخت پول ندارید.

بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه براي ایفون و اندرويد

1- Nike Training Club

اپلیکیشن-ورزشی-برای-لاغری-Nike-Training-Club

نایک تاریخچه‌ای طولانی در ترکیب تکنولوژی‌های هوشمند و تناسب اندام دارد و یکی از اولین برند‌های ورزشی بود که وارد بازار تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند شد. بنابراین منطقی است که اولین برنامه در لیست بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای آیفون و اندروید قرار بگیرد. اپلیکیشن نایک برنامه‌های ورزشی کوتاهی را به همراه دستورالعمل‌ برای کسانی که به دنبال انجام تمرینات ورزشی بدون نیاز به مربی هستند ارائه می‌کند. همچنین با ساعت اپل هم تنظیم می‌شود و عملکردهای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از تمرینات یوگا گرفته تا تمریناتی که با وزن بدن انجام می‌شوند و ورزش‌هایی برای داشتن شکمی عضلانی، برنامه‌ی ورزشی نایک مجموعه‌ای از بهترین ورزش‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌تواند با ویژگی‌های هوشمند تلفن شما ترکیب شده تا روند دویدن و انجام تمرینات ورزشی شما را زیر نظر بگیرد.

2- Simply Yoga

بهترین-اپلیکیشن-های-سلامتی-اندروید-Simply-Yoga

اپلیکیشن Simply Yoga پر است از دستورالعمل‌های ورزشی با زمان‌های محتلف که شما را قدم به قدم در انجام حرکت‌های یوگا همراهی می‌کند و انجام تمام حرکات یوگا را در خانه برای شما آسان می‌کند. این برنامه بسیار سرراست است و تمرینات کافی را برای یک جلسه‌ی تمرینی مناسب به شما ارائه می‌کند. در نسخه‌ی رایگان آن تعدادی تبلیغ وجود دارد که قابل انتظار است.

یکی از راه‌های کاهش استرس روزانه، استفاده از بهترین حرکات یوگا برای کاهش استرس و اضطراب می‌باشد.

3- سری برنامه‌های MapMy از Under Armour

بهترین-نرم-افزار-ورزش-در-خانه-برای-بانوان-براي-ایفون-و-اندرويد-MapMy

Under Armour مجموعه‌ای از اپلیکیشن های بدنسازی برای انواع تیپ های ورزشی از جمله MapMyFitness، MapMyRun، MapMyRide و MapMyWalk را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. این نکته حائز اهمیت است که با اینکه هر برنامه برای فعالیتی خاص تهیه شده است، همه‌ی برنامه‌ها قابلیت ردیابی و ذخیره‌ی اطلاعات تمرینات ورزشی شما را با هر گوشی هوشمندی دارند.

برای این مجموعه، ما روی برنامه‌ی MapMyFitness تمرکز می‌کنیم، که مجموعه‌ی بزرگی از تمرینات ورزشی و ویژگی‌های مختلف ردیابی تمرینات ورزشی را برای کمک به اینکه بهترین نتیجه را از جلسات ورزشی خود بگیرید ارائه می‌کند. این برنامه به شما کمک می‌کند یک روتین ورزشی را برای خودتان پیاده‌سازی کرده و راه‌های جدیدی برای پیشرفت در تمرینات و رسیدن به اهداف تناسب اندام خود پیدا کنید.

اگر به یک هم تمرینی نیاز دارید تا در انجام تمرینات ورزشی به شما انگیزه دهد، بنابراین شانس به شما رو کرده است، چرا که MapMyFitness جامعه‌ای از افراد مشتاق ورزش را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید برنامه‌های تمرینی و پیشرفت خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

4- 7 Minute Workout

ورزش-در-خانه-با-بهترین-اپلیکیشن-های-موجود-برای-گوشی-minute-workout

همانطور که از نام این برنامه مشخص است، 7 Minute Workout لیستی سرراست از تمرینات کوتاه با شدت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید هر زمان که دوست داشتید از آنها استفاده کنید. هر تمرین دارای آموزش تصویری است تا شما را با شکل صحیح انجام حرکات آشنا کند. این برنامه شامل یک راهنمای صوتی هم هست که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به نگاه کردن دائم به صفحه‌ی موبایل روی انجام حرکات ورزشی تمرکز کنید.

5- MyFitnessPal

بهترین-اپلیکیشن-های-ورزشی-برای-اندروید-و-ios-MyFitnessPal

برنامه‌ی MyFitnessPal برنامه‌ای ضروری برای میلیون‌ها کاربر در مسیر رسیدن به تناسب اندام دلخواهشان است.این برنامه چیزی بیشتر از تنها یک شمارنده‌ی کالری است.

مقاله پیشنهادی : چگونه کالری مصرفی را محاسبه کنیم ؟

در این برنامه‌ ویژگی‌های مختلفی مانند جزئیات وعده‌های غذایی و کالری آنها، یادآور و اعلامات انگیزشی، صدها برنامه‌ی ورزشی و قابلیت هماهنگی با برخی دستگاه‌های هوشمند وجود دارد. این برنامه علاوه بر یک اپلیکیشن ورزشی یکی از بهترین برنامه‌ها برای داشتن زندگی سالم‌تر است. اگر هدف شما تناسب اندام است، برنامه‎‌ی MyFitnessPal می‌تواند در رسیدن به آن به شما کمک زیادی کند.
همه چیز در این برنامه به صورت رایگان عرضه می‌شود.

6- FitOn

اپلیکیشن-بدنسازی-برای-انواع-تیپ-های-ورزشی-FitOn

برنامه‌ی FitOn تمرینات شخصی سازی شده، حرکات ورزشی همراه با آموزش توسط مربی‌های معروف دنیا و جامعه‌ای از ورزشکاران تناسب اندام را در اختیار شما قرار می‌دهد و همه‌ی اینها با قیمتی بسیار بسیار کم 0$ ! در حقیقت شعار شرکت سازنده‌ی این برنامه “بهترین تمرینات وزشی، همگی رایگان و همیشه در دسترس” است.

برنامه‌ی FitOn شامل تمرینات بازه‌ای با شدت بالا (هیت) ، پیلاتس، یوگا، تمرینات قدرتی، هوازی و غیره است. مثل بیشتر برنامه‌های ورزشی معروف، FitOn می‌تواند با Apple Health روی ساعت هوشمند شما تطبیق پیدا کند تا در ردیابی جزئیات تمرینات ورزشی و پیشرفت شما به شما کمک کند. اگر به دنیال دستور و برنامه‌های غذایی شخصی سازی شده هستید این برنامه‌ی مورد نیاز شما است.

خوردن برخی مواد غذایی بعد از ورزش به چربی سوزی و لاغری شما کمک زیادی می‌کند.
در مقاله‌ی بعد از ورزش چه چیزی بخوریم تا لاغر شویم ؟ به معرفی این مواد غذایی می‌پردازیم.

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه براي ایفون و اندرويد»

  1. خیلی عالی، ممنون ازکمک شما ،من تازه مطالب شمارومطالعه کردم امیدوارم که ادامه داشته باشه،موفق باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید