راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری

روش-صد-در-صد-تضمینی-برای-پسر-دار-شدن

آیا می‌خواهید فرزند پسر به دنیا بیاورید ؟ اگر چنین است پس مطمئنا مشتاق یادگیری راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری هستید. این کار با نام نوسان جنسیت (Gender Swaying) شناخته می‌شود. تئوری‌های مختلفی برای نوسان جنسیت وجود دارند و برای دهه‌ها است که محققان در حال کار روی آنها هستند. این تئوری‌ها صد در صد تضمین نمی‌کنند که فرزند شما با موفقیت جنسیت دلخواه شما را داشته باشد و همیشه توسط علم حمایت نمی‌شوند (البته برخلاف برخی از پیشنهادات ما) ولی اگر می‌خواهید راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری را یاد بگیرید، امتحان کردن آن ضرری ندارد – حداقل 50% شانس دارید!

مقاله پیشنهادی : چند روز بعد از پریودی فرزند پسر يا دختر میشود ؟

راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری

از نظر ما مهمترین مسئله سالم بودن فرزند شما است و مهم است که درحالی که این مقاله را می‌خوانید این نکته را در ذهن داشته باشید. اگرچه ما می‌دانیم که بعضی از زوج‌ها به دلایل شخصی می‌خواهند تلاش خودشان را برای به دنیا آوردن فرزند پسر انجام دهند.

پسردار شدن تضمینی با روش های پزشکی و کلینیکی

از لحاظ علمی، زوج‌هایی که از روش‌های آزمایشگاهی استفاده می‌کنند این گزینه را دارند که جنسیت فرزند خود را با احتمال بالا انتخاب کنند. یکی از مزیت‌های این روش چک کردن جنین برای بیماری‌های احتمالی است .
نقطه ضعف این روش‌ها هزینه‌ی بالای انجام آنها و این واقعیت است که برای رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه باید مدت زیادی را صرف مسائل آزمایشگاهی و گاها عذاب‌آور شوید.

اما تنها راه تعیین جنسیت فرزندتان انجام روش‌های آزمایشگاهی نیست. شما می‌توانید با داشتن اطلاعاتی از روش‌هایی که می‌توانند به شما کمک کنند به انتخاب خود فرزند پسر یا دختر داشته باشید این کار را خودتان انجام دهید. در این مقاله به برخی از این نکات می‌پردازیم.

راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری – اصول اولیه

قبل از اینکه به نکاتی برای پسر شدن جنین بپردازیم، برخی اصول پایه‌ای هستند که شما باید از آنها آگاه باشید. سلول‌های تولید کننده‌ی نر (اسپرم) حاوی دو کروموزم مربوط به جنسیت فرزند شما هستند. برای یک دختر، X و برای یک پسر Y خواهد بود. بنابراین، اسپرمی که تخمک را بارور می‌کند جنسیت فرزند شما را تعیین خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید جنین پسر شود، شما باید شرایط خارجی‌ای که مناسب اسپرم نر است را فراهم کنید.

پسردار شدن تضمینی

اگر به دنبال این هستید که پسر شدن جنین را تضمین کنید، در حال حاضر هیچ روش شناخته شده‌ی طبیعی که 100% جنسیت فرزند شما را تضمین کند وجود ندارد. تنها راه برای انجام اینکار استفاده از روش‌های مصنوعی است، اگر در کشور شما انتخاب جنسیت فرزند امری قانونی است، می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های بارداری این کار را انجام دهید. اگرچه، اگر نمی‌خواهید از راه پزشکی این کار را انجام دهید یا اینکه این قابلیت را ندارید، بهترین شانس شما در پسر شدن جنین، استفاده از روش‌های ذکر شده در این مقاله است.

 روش شتلز (Shettles) برای پسر شدن جنین چیست ؟

اگر به دنبال روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن هستید، ممکن است راجع به روش شتلز شنیده باشید. دکتر شتلز، نویسنده‌ی کتاب معروف ” چطور جنیسیت فرزند خود را تعیین کنید ” ، باور دارد اسپرم نر و ماده تفاوت‌هایی کلیدی با یکدیگر دارند. تحقیقات دکتر شتلز نشان داده‌اند که اسپرم نر ضعیف‌تر، کوچک‌تر و سریع‌تر از اسپرم ماده است.

همچنین نشان داده است که اسپرم ماده خاصیت ارتجاعی بیشتری دارد، و می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌تری در داخل بدن زن باقی بماند. اگرچه برخی متخصصان با یافته‌های او مخالفت کرده‌اند، مخصوصا اینکه اسپرم نر و ماده با یکدیگر تفاوت دارند. راهنمایی‌های دکتر شتلز در زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند، و دیدگاه‌های دیگری نیز برای پسر شدن جنین بعد از بارداری آورده شده‌اند.

اگر پسر میخواهید از این مواد غذایی غافل نشوید

می‌خواهید بدانید برای پسر دار شدن باید چه کار باید بکنید؟ موز بخورید ! نحقیقی نشان می‌دهد که رژیم غذایی غنی از پتاسیم و سدیم برای پسر دار شدن مفید است. متخصصین بیولوژی پستانداران می‌گویند: ما توانستیم تایید کنیم که داستان مادران قدیمی که با خوردن موز و غذاهای سرشار از پتاسیم فرزند پسر به دنیا آوردند درست است، همچنین مصرف سدیم نیز در این مادران بالا بوده است.

موز یکی از بدترین میوه‌ها در زمینه‌ی محتویات کربوهیدراتی است، به این معنا که سطح قند خون را بسیار بالا می‌برد. بنابراین اگر دیابت دارید، یا می‌خواهید از دیابت ناشی از حاملگی در امان باشید، در مصرف این میوه احتیاط کنید. در مورد سدیم، در غذاهایتان از نمک استفاده کنید و بالا بردن سطح الکترولیت بدن خود را در دستور کار قرار دهید. الکترولیت‌ها برای هیدراته کردن بدن در طول دوران بارداری و هر زمان دیگر نیز مناسب هستند.

راههای پسر شدن جنین – نپوشیدن لباس زیر

ممکن است شنیده باشید که پوشیدن لباس زیر می‌تواند تولید اسپرم توسط مردان را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین این موضوع چیزی است که نباید با آن شوخی کنید، مخصوصا اگر همسر شما مشکلات باروری داشته باشد. لباس‌های زیر تنگ باعث بالا رفتن دمای بیضه و کاهش تعداد اسپرم‌ها می‌شوند. لباس‌های زیر بوکسوری برای پسردار شدن بهترین گزینه هستند. لباس‌های زیر تنگ‌تر به نظر برای زنده ماندن اسپرم‌های ماده که در شرایط سخت‌تر زنده می‌مانند مناسب است.

راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری – روش غبار کودک

روش غبار کودک در کتاب‌ جدیدی مطرح شده است و زوج‌هایی که می‌خواهند بدانند چطور پسر دار شوند باید این کتاب را بخوانند. این روش که ادعا می‌شود بر اساس آخرین یافته‌های علمی است طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این کتاب آمده است قطبیت تخمک، PH و اسیدی یا قلیایی بودن رژیم غذایی روی جنسیت فرزند شما نقش مهمی دارد.

به طور کلی طبق نظر متخصصان می‌توان گفت برای پسر شدن جنین باید …

  1. داشتن رژیمی سرشار از پتاسیم و سدیم .
  2. نزدیک بودن زمان نزدیکی به زمان تخمک گذاری
  3. همسرتان از لباس‌های زیر راحت و گشاد استفاده کند.
  4. همسرتان تعداد اسپرم بالایی داشته باشد

1 دیدگاه دربارهٔ «راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری»

  1. بعد ازعملیه القاح بلافاصله زایگوت که تشکیل می گردد شروع به تقسیمات سلولی می کند ونشوونمای سلولی بسیار سریع صورت می گیرد وبعد ازتشکیل مورولا قطعا ادامهای بدن شروع به تشکیل میکند دراین فرصت بعد ازتشکیل زایگوت که قطعا ازیک کروموزوم x با x بوده ویا یک کروموزوم y باx می باشد که اساس زایگوت را می سازد که بعد از تشکیل زایگوت هیچ عامل تغییر دهنده ای وجود نخواهد داشت مگر موتیشن ایجاد شود که تغییر جنسیت را بوجود آورد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست واون این می باشد که قبل از عملیه القاح می توانند ازانواع مواد خوراکی متذکره استفاده نموده ودرنحوده ایجاد وسهم اسپرم y را بیشتر وفعال تر نماید که دراین صورت امکان بچه دار شدن زیاد می باشد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید